Alla inlägg under februari 2011

Av Irene - 28 februari 2011 19:05

  

Det blev ett par vita snörkängor i satin med sidenband. Så romantiska. Ingen som tänker gifta sig eller nåt. Nu vill jag gå på fest<3<3<3 ;) 

Bloppis-annons
Av Irene - 24 februari 2011 22:33

Kan avhämtas i Uppsala eller Solna. Eller så fraktar jag till billigaste pris och kunden betalar frakten


En hylla med 37x55 djup 10 på bredaste stället. Dörr med stålnät. Shabby chic-målad,sliten look. Prylar på bilden ingår ej!

  


Bredd 45/52 höjd 42 4 små lådor låddjup 11 cm, övre hyllan 7 cm djup

litet kransornament på överliggaren shabby chic vitmålad med frimärken som dekoration

  

Möbler & Heminredning, Säljes - Uppsala (Uppsala län)
Pris:    275:-
Telefon:    018592486
 
Av Irene - 13 februari 2011 17:04

Hittade dessa i loppislådan hade glömt att jag hade dom. Säljer jag dom inte på loppis så funderar jag på att ha dom i det "engelska biblioteket" som L kallar det rum som jag inte tycker om pga de dystra hyllorna i mörkt trä som inköptes av husets förra sambo/särbo ....     

Av Irene - 13 februari 2011 13:19

                                    Reserverad 275:-

                          

Bloppis-annons
Av Irene - 13 februari 2011 13:12

                                       Reserverad 275:

            

Rensar ur mitt loppislager....

Möbler & Heminredning, Säljes - Uppsala (Uppsala län)
Pris:    5:-
 
Av Irene - 5 februari 2011 15:11

Efter en tids avhållsamhet har jag drabbats av ett återfall.....Kunde inte motstå rean på Sko August igår. Det var halva priset så jag gjorde några riktiga fynd i alla fall.       

Tuffa skinnskor med         Mormorskängor i syntet     Ten Points mormorskängor

dragkedja och fina           med tuffa detaljer.           i skinn - görsköna

detaljer och

"stötdämpning"


Bloppis-annons
Av Irene - 5 februari 2011 15:00

          

Jag säljer nu min fina klänning som jag köpt på DKNY, Brompton Road, Knightsbridge, London. Expediten sa att det var storlek 42 och jag tyckte när jag provade att den satt riktigt bra. När jag kom hem så insåg jag att jag måste BANTA några kilo för att den ska passa mig ;(


Storleken är 10 (UK) skulle säga att det är ca 38-40. Materialet är silk/polyester och den är fin med detaljer som shabby, "sliten" look och volanger....jag är urdålig på att fotografera - men fråga gärna efter flera bilder..


Finns i Uppsala men åker till Stockholm varje vardag så jag kan leverera dit


Nypris £125:- Helt ny och oanvänd - med tagen kvar.

Kläder & Skor, Säljes - Solna (Stockholms län)
Pris:    750:-
 
Av Irene - 3 februari 2011 10:12

Idag fick jag besked från Bolagsverket att min livsdröm - min lilla web-butik och kanske en gång en riktig butik nånstans inte får heta Gryningsljus.... Det som är det vackraste ordet jag vet. Jag frågade mina vänner på Facebook för jag blev helt tom när jag skulle tänka ut något annat.


Nettans förslag "Älskade Ting" ligger nog närmast till hands så jag testar det här nu.


Kramis


Irene



Presentation

Omröstning

Vad tror du blir nästa trendfärg inom heminredningen?
 "Svart"
 "Guld"
 "Vitt"
 "Annat"

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards