Alla inlägg under mars 2011

Av Irene - 18 mars 2011 17:42

ska målas vit och förses med knoppar på sidorna..... skicka in tips!  

Av Irene - 18 mars 2011 17:29

Sitter och läser i Vakre Hjem och kan konstatera att vi tänker rätt så lika...Jag har ju sedan en tid varit på jakt efter ett vitt skinn till den pianopall som jag målat..... hittar inget och hittar inget... så jag tog helt sonika och målade tyget också vitt! Och vad ser jag när jag öppnar min favvotidning. Jo dom har målat en hel gammal barockstol med tyg och allt. Men så idag kan det faktiskt hända att jag fått  tag i ett skinn - tack Vivianne för all energi du lagt ner för att hjälpa mig.


    

Av Irene - 18 mars 2011 13:16

 

Kommer inte sommarn snart? 

Av Irene - 16 mars 2011 19:04

Det var frukten efter förra veckans Gräsänkedagar....... är by the way "ensam hemma idag igen" nåt möte igen..... hmmm det kan bli dyrt



Men glad i hågen så åkte jag till Träff Köp mitt i byn... döm om min förvåning när jag till slut gick därifrån med TRE paket. Ett från  Maud http://www.gardsromantik.se/ och ett från http://www.homenumberone.se/


Jag fick också ett "underställ" som jag skulle ha haft under klänningen i lördags på GALAN som jag fick avboka.....


Jag är jätteglad för väggorden och den fina "extra" som Maud lagt ner.


Och kläderna från Cream sitter som en smäck! Passar perfekt när jag ska ner till Götet nästa vecka!! Snygg jag ska bli, då!!!

      

Av Irene - 3 mars 2011 14:07

och tänkte inte på att jag är fet, ful och femtio+........'


Efter en titt på http://www.eskilsgalan.se/bilder_2010.asp och inspirerande bilder och en djupdykning i garderoben resulterade i att jag kunde konstatera att det nog var 10 kilo sen sist man var i närheten av en sån snygg klänning    nu är goda råd dyra. Flygvärdinnebantning har inletts. Vad sägs om nån av dessa?

           






Presentation

Omröstning

Vad tror du blir nästa trendfärg inom heminredningen?
 "Svart"
 "Guld"
 "Vitt"
 "Annat"

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards